niedziela, 10 sierpnia 2014

Sospesso

Sospesso - dla łakomczucha może brzmieć apetycznie ;) Coś, jak sos i pesto ;)
To taki trochę decoupage w wersji 3d.
Ja zrobiłam chustecznik.
Drewnianą bazę malujemy w środku bejcą do drewna. To, co na zewnątrz powlekamy farbami akrylowymi. Tu mamy efekt marmuru, więc używałam farb w odcieniach brązów, złota, beżu i bieli. Trochę jest też różu i błękitu. 
Gdy farby akrylowe schną przygotowujemy nasze elementy 3d.
Można kupić gotowe i zadrukowane arkusze z szablonami, które dokładnie wycinamy. Można też kupić arkusze przezroczyste, wycinać szablony i przyozdabiać samemu. Ja wykorzystałam gotowy szablon z irysami.
Jak robimy nasze 3d? Dokładnie wycinamy, a następnie nad ogniem (płomieniem świecy) podgrzewamy i formujemy. Przyklejamy klejem na gorąco, lakierujemy całość. Ja jeszcze dodałam kryształki lodu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz